När 2 vill bli 3

26 april 2010

slutet kom.

Filed under: Uncategorized — by 2villbli3 @ 20:28
Tags: ,

slutet kom hem till oss. en dag så var det bara så. det skulle inte bli några barn för oss. vi orkade inte. allt kämpande, alla sprutor, alla tabletter, alla samtal, alla samlag, allt. det sög ur den sista musten ur oss. och vi orkade inte.

när jag började skriva ville vi bli tre. nu är vi inte ens två. sorgen tog för mycket plats. så vi fick inte plats. och vi orkade inte.

så då har den här bloggen kommit till sin ände. tack för alla fina kommentarer jag fått. alla fina ord. de har värmt, peppat, stöttat och varit ovärderliga.

10 kommentarer »

  1. Tråkigt att höra. Hoppas att du har folk omkring dig som tar hand om dig, stor stor kram!

    Kommentar av Jenny — 26 april 2010 @ 21:19 |Svara

  2. Åh, vad ledsen jag blir av att läsa detta!
    Ta väl hand om dig!
    Stor kram!

    Kommentar av Fialisa — 27 april 2010 @ 7:23 |Svara

  3. Ledsamt att höra det. Önskar dig en ljusning framöver och skickar många varma tankar och kramar. Jag har gillat din blogg. Sköt om dig och lycka till med allt som väntar nu när du går vidare.

    Kommentar av Pärla — 27 april 2010 @ 9:32 |Svara

  4. Nej, så himla tråkigt. Ta hand om dig och sök stöttning av nära och kära.

    Kommentar av Anna — 27 april 2010 @ 9:36 |Svara

  5. Vad tråkigt att läsa att ni brutit upp. Det ÄR jobbigt att försöka bilda familj när det inte funkar. Kanske ordnar det sig. Kanske inte. Men man finner alltid ett sätt att leva sitt liv. Tack för att du delat med dig under resans gång och lycka till!

    Kommentar av pipeline — 27 april 2010 @ 16:56 |Svara

  6. Nej men gud!! Jag börjar nästan gråta nu när jag läser detta. Fy vad tråkigt att det skulle bli så. Fy…. Jag kan inte föreställa mig hur du mår.

    Kommentar av 1nyttliv — 28 april 2010 @ 21:08 |Svara

  7. Nä, fy vad trist. Jag hoppas att det kommer att kännas bättre om en tid när allting sätter sig. Jag vet hur tungt det är, vi hade en ORDENTLIG svacka för ett år sen och det gick nästan samma väg. Ta hand om dig!

    Kommentar av Anna — 30 april 2010 @ 9:17 |Svara

  8. Nej, så tråkigt att det blev så för er. Jag önskar dig allt gott framöver och hoppas att ni kan gå vidare på ett bra sätt ur det här. Stora kramar, från en gammal medkämpe!

    MOE – som skrev Lilla2an och stöttade på FL.

    Kommentar av Elin/MOE — 12 maj 2010 @ 10:37 |Svara

  9. Åh vad sorgligt! Så ledsen för din skull att barnaönskan skulle vara så hård mot er. Massor med styrkekramar, Rammmisen

    Kommentar av Rammisen — 14 maj 2010 @ 21:34 |Svara

  10. Lider med dig, var inte många dagar sedan vi själva funderade i samma banor här hemma….

    Varm varm kram Ninna

    Kommentar av Ninna — 18 maj 2010 @ 0:14 |Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

