När 2 vill bli 3

17 augusti 2009

Oh, denna väntan tar död på mig

Filed under: Uncategorized — by 2villbli3 @ 18:30
Tags: , ,

En av de trevliga barnmorskorna på mottagningen ringde mig 3 minuter efter att deras telefontid tagit slut. Det måste vara rekord! Barnmorskan skrattade gott åt att just jag var den förste att lämna ett meddelande. Tydligen var det inte så överraskande.

Nu är vi i alla fall officiellt uppsatta på deras lista och vi kommer att bli kallade till nästa infomöte. Den blir i september. Och nu känner jag att det är LÄÄÄNGE dit. Jag är otåligheten personifierad, jag vet.

Att komma upp på listan var ju steg ett. Och jag var nöjd att ha tagit det steget i kanske en kvart. För när jag mumsat i mig min belöning var jag redo för steg två. Men jag får vänta…

Vad ska jag säga – I am hard to please! 🙂

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.