När 2 vill bli 3

20 augusti 2009

min konstiga kropp

Filed under: Uncategorized — by 2villbli3 @ 20:30
Tags: , ,

under den här resan så har jag definitivt lärt mig att lyssna, känna och ibland kanske hitta på saker som händer i kroppen.

innan vi bestämde oss för att bilda familj hade jag ingen koll på hur en ägglossning känns. hur lång min mens var etc. men nu har jag stenkoll. i alla fall tills nästa cykel. för det är banne mig helt fantastiskt hur olika en ägglossning kan kännas. hittills på typ 25 olika sätt.

varje månad tänker jag att ok, NU vet jag hur det är. och sen kommer nästa ägglossning eller nästa mens och det är annorlunda. på något vis vore det tryggt om kroppen i alla fall alltid fungerade likadant. men så enkelt är det tydligen inte.

snart ska jag dessutom proppa i mig en hel hög med hormoner och frågan är ju vad som händer då??!! hilfe!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lämna en kommentar

Blogg på WordPress.com.